Informator wyborczy
Elektroniczne składanie zgłoszeń
Zgłoszenia kandydatur można złożyć od chwili opublikowania obwieszczeń wyborczych, co następuje nie później niż na dziesięć dni przed dniem głosowania. Termin składania zgłoszeń upływa na trzy dni przed dniem głosowania, w dniu roboczym, wraz z końcem pracy Biura ZSS UW w tym dniu. Jeżeli dzień upływu tego terminu wypadałby w dzień wolny od pracy, termin upływa w ostatnim dniu roboczym przed tym dniem (przykładowo, jeżeli głosowanie rozpoczyna się w poniedziałek, we wtorek albo w środę, termin składania zgłoszeń upływa w piątek poprzedniego tygodnia). Data dzienna upływu terminu zgłaszania kandydatur jest każdorazowo umieszczana w obwieszczeniu wyborczym.
Wszystkie wzory dokumentów do pobrania znajdują się w zakładce “Wzory wniosków i zgłoszeń“.
Zalecaną formą jest wydrukowanie wzoru formularza (zgłoszenia kandydatury, zgłoszenia listy), ręczne wypełnienie poszczególnych jego rubryk, po czym zeskanowanie tak uzupełnionego dokumentu. W przypadku niemożności wykonania skanu przeznaczonym do tego urządzeniem, dopuszczalne jest sfotografowanie wypełnionego zgłoszenia w jakości pozwalającej na zapoznanie się z jego treścią.
Uzyskaną, w wyniku zeskanowania albo sfotografowania, elektroniczną postać wypełnionego zgłoszenia należy dołączyć jako załącznik do wiadomości mailowej, którą należy wysłać na adres poczty elektronicznej Biura ZSS UW: biuro@samorzad.uw.edu.pl. Dla celów porządkowych, prosimy o umieszczanie w tytule wiadomości imienia i nazwiska kandydata (w przypadku listy kandydatów jej nazwę), a także nazwy lub skrótu jednostki. Sama wiadomość nie musi zawierać treści – najważniejsze jest dołączone do niej zgłoszenie w formie załącznika!